DHL Express i BCS Polska mają wspólną ofertę dla klientów

Spółka BCS Polska, wiodący integrator rozwiązań mobilnych i oprogramowania z obszaru zarządzania łańcuchem dostaw, rozszerzył współpracę z DHL Express (Poland), liderem na rynku usług ekspresowych i kurierskich o projekt „DHL Welcome Pack”. BCS Polska jest odpowiedzialna za obsługę infrastrukturalną przedsięwzięcia.

logistykaObecny w ponad 220 krajach na świecie DHL Express świadczy kompleksowe usługi w zakresie międzynarodowych (drogowych i lotniczych) oraz krajowych przesyłek ekspresowych. Klienci firmy korzystają z nowoczesnych narzędzi i programów do zarządzania procesem obsługi przesyłek, dzięki którym mogą m.in. zamówić kuriera, sprawdzić losy przesyłki, zarządzać bazą danych partnerów biznesowych i drukować raporty.

„DHL Welcome Pack” jest usługą skierowaną do dużych klientów DHL Express. Polega ona na wyposażeniu kontrahentów w odpowiednie drukarki, aplikacje i pakiet dodatkowych usług w ramach oprogramowania do samodzielnej obsługi przesyłek krajowych eCAS. Przyśpiesza to w znaczący sposób procesy logistyczne i ułatwia codzienną kontrolę oraz zarządzanie procesem wysyłkowym.

„Dzięki naszej wspólnej ofercie, firmy których działalność w dużej mierze opiera się na ciągłym ruchu przesyłek kurierskich dostaną od DHL odpowiedni sprzęt, pozwalający na przyspieszenie procesu nadawania i odbierania paczek. Odpowiednie oznakowanie przesyłki, a następnie wprowadzenie jej do systemu powoduje znaczne oszczędności czasowe oraz zminimalizowanie ryzyka pomyłek.” – wyjaśnia Filip Michera, Kierownik ds. Kluczowych Klientów z BCS Polska.

BCS Polska zapewnia dostawę i konfigurację rozwiązania, na który składają się drukarki oraz oprogramowanie DHL eCAS. Ponadto BCS zapewnia pełną obsługę sprzętu oraz oprogramowania, a także stały serwis i Help Desk, z którego mogą korzystać klienci DHL Express wyposażeni w „DHL Welcome Pack”.

„Klienci oczekują od nas nowoczesnych rozwiązań, dzięki którym w prosty i przyjazny sposób mogą korzystać z usług ekspresowych. BCS Polska zaoferował nam najbardziej optymalną obsługę całego programu „DHL Welcome Pack” – powiedział Sebastian Koszal, kierownik ds. rozwoju narzędzi elektronicznych DHL Expres (Poland). „Dzięki programowi Welcome Pack nasi klienci zyskują cenne narzędzie wspomagające prowadzenie ich biznesu. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to spotka się z ich uznaniem” – dodał Sebastian Koszal.

Może ci się spodobać również Więcej od autora

32 Komentarze

  1. -pccking mówi

    Super strona!! ciekawe artykułu wszystko jest co trzeba wiedzieć , aktualne newsy

  2. -pccking mówi

    a jak autorzy sie postarali.

  3. 88luker mówi

    Wtedy istnieje zawsze większa szansa na ostateczne zwycięstwo :)

  4. -pccking mówi

    Czy ja wiem czy lepiej muszą się dzielić zyskami .

  5. -pccking mówi

    ale w tym przypadku z artykułu to dobra sprawa w szczególności dla klientów biznesowych dhl

  6. 88luker mówi

    W każdym razie ja nigdy nie miałem z nią jakiś problemów :)

  7. -pccking mówi

    No DHL i UPS tylko z tych kurierów korzystam bo dzwonią na tel zawsze gdy nie ma nikogo w domu by sie umówic na odbiór paczki

  8. -pccking mówi

    No ja miałem tylko trochu nie przyjemności z poczta polską bo oczywiście zgubiła paczkę i od tej pory korzystam z kurierów.

  9. -pccking mówi

    Ale jak w artykule bardzo fajne dla klientów że DHL Express i BCS Polska maja wspólna

  10. Maja mówi

    ja słuszałam że miedzy tymi firmami sa konflikty a tu prosze

  11. edytka1120 mówi

    Artykół ciekawy, fajnie tak czasem poczytać o wprowadzanych nowościach.

  12. -pccking mówi

    W sumie wszystkie nowości związane z przedmiotem artykuł znalazła być na oficjalnych stronach tych że firm.

  13. asdfgm mówi

    Fajnie, że firmy potrafią się dogadać i korzystają na tym klienci.

  14. edytka1120 mówi

    Korzyść dla klienta jest tu najważniejsza, tym przyciągają uwagę.

  15. -pccking mówi

    DHL Express i BCS Polska mają wspólną ofertę dla klientów wszystko pewnie dla tego by zmniejszyć zarobki tego molocha poczty polskiej.

  16. asdfgm mówi

    Bo nikt tam za nic nie odpowiada.

  17. -pccking mówi

    No na pewno nie za paczki chyba że wysle sie ubezpieczona.

  18. asdfgm mówi

    I o ile potem ma się dużo czasu, żeby od nich wyegzekwować cokolwiek.

  19. -pccking mówi

    Mi pare raz właśnie poczta polska zgubiła dość cenną paczkę i niestety nie odzyskałem jej . od tej pory korzystam tylko z kurierów jeżeli paczka ma być dla mnie , a tak jak wysyłam do kogoś to dalej korzystam z poczty polskiej.;P)

  20. sola mówi

    z pewnością z takimi usługami jest drożej, ale o ile wygodniej

  21. 88luker mówi

    Wygoda to słowo – klucz dla stworzenia wielu przedsiębiorstw na świecie :)

  22. asdfgm mówi

    Wygoda nie ma nic wspólnego z Pocztą Polską;P Przedwczoraj dostałam awizo z datą dwa dni wstecz:D to się nazywa szybkość listonosza, oczywiście jak przychodzi to ma ze sobą tylko awizo i nawet nie próbuje paczki zabierać:)

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.